Noticiesdeldia - Economia

Projecte col·laboratiu de recull de premsa econòmica per als alumnes de Batxillerat de l'Institut Illa de Rodes (obert a tothom)


divendres, 30 de novembre de 2012

Nike es posa a dieta

Nike decideix aprimar-se per centrar-se en les seves marques principals: Hurley, Converse, Nike, Jordan... i excloure aquelles que tenen un mal màrqueting i aporten poc benefici a la empresa.

Amb les marques Umbro i Cool Hann, per exemple, Nike va perdre 43 milions d'euros l'any 2011. Llavors, va decidir vendre-les per 800 milions d'euros. Després d'aquestes vendes, tot i perdre-hi diners, l'empresa va millorar la seva cotització a la borsa.

Phil Knight, fundador de Nike, va néixer el 24 de febrer de 1938 i, juntament amb Bill Bowerman, l'any 1964 va fundar Blue Ribbon Sports, que finalment va canviar el nom per Nike.

La marca Nike prové de la deessa de la victòria grega. Per aquest motiu afirma Knight que tota persona que es calci unes Nike s'encaminarà a la victòria.

A illARgonauta, el nostre bloc de realitat augmentada sobre Economia i Clàssiques, podeu ampliar la informació sobre Nike.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pels vostres comentaris!
Gracias por vuestros comentarios!
Thank you for you comments!

Reuters

Centres amics

També han col·laborat fins ara:
Institut Vil·la Romana (La Garriga)- 2009
Institut Vilamajor (Sant Pere de Vilamajor)- 2010

Llicència

Creative Commons License
El bloc Notícies del dia està subjecte a una llicència de Creative Commons

Pàgines vistes